Verkoopvoorwaarden

VERKOOPVOORWAARDEN WINKEL Stichting Kringloopwinkel De Groene Sluis

1)   BEZORGEN

BEZORGKOSTEN € 9,50 in Lelystad. IN ANDERE PLAATSEN BEZORGEN WIJ ALLEEN IN OVERLEG.

De kosten in andere gemeenten bedragen € 2,00 per km enkele reis volgens ANWB-routeplanner snelste route. Bezorgen is alleen mogelijk als u uw telefoonnummer opgeeft. Alles dient betaald te zijn in de winkel, er kan niet worden afgerekend bij de chauffeurs. U bent er zelf verantwoordelijk voor of de spullen door de deur/trapgat en dergelijke passen. Oude meubelen kunnen wij bij bezorgen niet altijd retour nemen, dat is afhankelijk van de planning. Bezorgkosten worden altijd in rekening gebracht ook al is het in combinatie met ophalen.

2) BEZORGEN / SCHADE

Wij bezorgen tot aan de voordeur op de begane grond. Wanneer onze medewerkers helpen bij het naar binnen brengen van de goederen dan is dat uw verantwoordelijkheid en zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen aan het product of uw woning. Dit geldt ook wanneer er bezorgkosten zijn betaald.

3) PRIJZEN

Wij werken met vaste prijzen, onderhandelen is dus niet toegestaan aan onze winkelmedewerkers. Spullen die niet of verkeerd geprijsd zijn en toch in de winkel staan, worden pas verkocht als er door een bevoegde medewerker in het magazijn een verkoopprijs voor is bepaald en er alsnog een prijssticker op wordt geplakt. In de meest ideale situatie kan dit direct voor u geregeld worden.

4) GARANTIE

Garantie wordt alleen gegeven bij wit en bruingoed (alles met stekker) met een verkoopprijs boven de € 5,00 en is één week geldig, onder dit bedrag geven we 24 uur garantie op wit- en bruingoed. Op fietsen boven € 50,00 zit 1 week garantie. Op overige producten zit geen garantie. De garantie wordt alleen gegeven als een kassabon is verstrekt bij aanschaf en als het product op een normale manier is gebruikt. Op de achterzijde van de kassabon dient vermeldt te staan om welk product het gaat (soort, merk, type). De kassabon moet getoond kunnen worden bij aanspraak op garantie. De garantie wordt in de volgende volgorde gegeven:

                              1: Reparatie van het product

                              2: Omruil tegen een vergelijkbaar product

                              3: Geld terug

5) RUILEN PRODUCT

Omdat wij werken met gebruikte goederen is ruilen helaas niet mogelijk.

Er wordt geen geld terug gegeven, uitgezonderd bij producten welke in aanmerking komen voor garantie (zie onder 4).

6) RESERVEREN

Reserveren is mogelijk tot uiterlijk het einde van de volgende winkeldag. Alleen met een reserveringsbon (kassabon) hebt u recht op aankoop binnen de reserveringstermijn. Reserveren kost

€ 2,50 per product, als u besluit het product te kopen dan wordt dit bedrag verrekend. Besluit u niet te kopen dan krijgt u dit bedrag niet terug. Reserveren is alleen mogelijk voor artikelen vanaf € 25,00. Reserveren is alleen mogelijk als u uw telefoonnummer opgeeft. Een reservering kan niet worden verlengd.

 7) OPSLAG

Wanneer gekochte producten niet direct worden meegenomen, of kunnen worden bezorgd, dan kunnen deze maximaal 3 weken worden opgeslagen. De eerste 5 volgende winkeldagen zijn gratis, daarna

€ 3,00 per dag tot maximaal 3 weken. Na drie weken moeten de spullen zijn opgehaald of bezorgd (bij bezorgen gaan de kosten lopen vanaf een voor ons mogelijke bezorgdatum). Na 3 weken vervalt de aanspraak op het product, het product komt opnieuw in de winkel te koop te staan. Er vindt geen teruggave plaats van het aankoopbedrag. Het bedrag moet volledig worden voldaan bij de aankoop. Opslaan is alleen mogelijk als u uw telefoonnummer opgeeft.

8) AANSPRAKELIJKHEID.

Alle relevante bij De Groene Sluis gekochte artikelen dienen door een erkende installateur te worden geïnstalleerd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgschade veroorzaakt door een product wat bij ons is gekocht.

9) PINNEN

Pinnen is mogelijk en heeft zelfs onze voorkeur, voor kleine bedragen brengen we dan ook geen extra kosten in rekening. Ook bij ons geldt: klein bedrag, pinnen mag.